بهارینه های محبوب من

بهار میاد و میگه :

« آهای آدم ها !

طبیعت دوباره سرزنده و سرفراز به زندگی برگشته ،شما وقتی دوباره به زندگی برگردین

چه طوری هستین ؟؟؟؟؟ »


مطلب از وبلاگ : بهاری کشورم ایران

*27 اسفند روز ملی راهیان نور گرامی باد*

*** دوست شهیدت کیه؟! ***


   خیلــــــــی ها را صــــــــدا میزنند   

امـّـــا

   تنها عده ای میشنوند ! 




 گام (1) : انتخاب فقط 1 شهید

  گام (2) : عهد بستن با شهید

  گام (3) : شناخت شهید

  گام (4) : هدیه ثواب اعمال خود به روح شهید

  گام (5) : درگیر کردن خود با شهید

   گام (6) : عدم گناه در حضور رفیق !

  گام (7) : اولین پاسخ شهید

  گام (8) : حفظ و تقویت رابطه تا شهادت


خواهشن برای اینکه حق مطلب ادا بشه حتمأ مطلب اصلی را از وبلاگ ایشان بخوانید.


مطلب " دست نوشته های محمد جواد میرزا بیگی "


 گام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :

                               خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.

                                آلبوم شهدا رو باز کنید یا میتونید از عکس بالا کمک بگیرید. اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟

                                آفرین. درسته. این همون دوست شماست.


  گام (2) : ادامه مطالب در وبلاگ" دست نوشته های محمد جواد میرزا بیگی "



راستی به وبلاگشون که سر زدید پوستر دوست شهیدتان را هم دانلود کنید.



گفتگو با بلاگر «در مسیر غدیر»

عرفان نوری دانش آموز 16 ساله اصفهانی یکی از دانش آموزان وبلاگ نویس اصفهانی است که به عنوان برنده مسابقه وبلاگی «تولید ملی اقتدار ایرانی» معرفی شده است.


آقای نوری  در رشته ریاضی فیزیک در دبیرستان محمد شیخ زاده هراتی تحصیل می کند و از سال 88 فعالیت های وبلاگی خود را آغاز کرده است.
آنچه در پی می خوانید مصاحبه سایت بیست با این دانش آموز وبلاگ نویس است:

*از چه زمانی و با چه نیتی فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کردید؟
در ابتدا سال 1388 وبلاگی با عنوان "صنایع دستی اصفهان" مثل بیشتر دوستان در بلاگفا ایجاد کردم. البته چون تازه وارد فضای مجازی شده بودم بیشتر برایم جنبه آموزشی داشت و پس از اینکه 5 پست ایجاد کردم دیگر به فعالیتم ادامه ندادم. بعد از آن کمی هم در وبلاگ شورای دانش آموزی مدرسه راهنمایی فعالیت داشتم ولی شروع وبلاگ نویسی ام به صورت حرفه ای از خرداد امسال شروع شد و وبلاگی تحت عنوان "اصفهان نما" در میهن بلاگ ایجاد کردم که هنوز هم به صورت حرفه ای در آن فعالیت می کنم.

ادامه مطلب ...

نوشتن در وبلاگ از علاقمندی های من است

میترا فاضلی متولد سال 1374  یکی از دانش آموزان وبلاگ نویس اردبیلی است که به عنوان برنده مسابقه وبلاگی «تولید ملی اقتدار ایرانی» معرفی شده است.

خانم فاضلی در رشته کامپیوتر تحصیل می کند و با انگیزه پیشرفت در درسش با فضای مجازی آشنا شده و فعالیت های خود را در این فضا گسترش داده است.

آنچه در پی می خوانید مصاحبه سایت بیست با این دانش آموز وبلاگ نویس است:

 

*خانم فاضلی چی شد که در بین تمام فعالیت هایی که می شود در فضای مجازی انجام داد وبلاگ نویسی را انتخاب کردید؟
از علاقه زیاد به وبلاگ نویسی

 

ادامه مطلب ...

اکنون من وارث آنانم و هماره باید راهشان را ادامه دهم

برای دوازدهمین دوره از سوی سازمان بسیج دانش آموزی و همزمان با فرارسیدن روز شهادت شهید  فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش  آموزی ،  به پاس نکوداشت سالروز  شهیدان نوجوان شهیده ناهید فاتحی کرجو ، شهید بهنام محمدی راد ، شهید  «محمد حسین فهمیده» و بیش از 36  هزار شهید دانش آموز مسابقه وبلاگی «تولید ملی، اقتدار ایرانی« برگزار شد که مورد استقبال و توجه دانش آموزان سراسر کشور قرار گرفت.

کیمیا بذرافشانی یکی از دانش آموزان اصفهانی است  که به عنوان برنده مسابقه وبلاگی «تولید ملی، اقتدار ایرانی» معرفی شده است.

بعد از اعلام اسامی  وبلاگ نویسان برتر سری به وبلاگ های منتخب زدم تا ضمن آشنایی با حال و هوای برندگان از بروز بودن وبلاگشان هم مطلع شوم.

این دانش آموز خوش ذوق پستی را منتشر کرده بود که بسیار مورد توجهم قرار گرفت: در این پست بعد از اعلام خبر موفقیت وبلاگ قهرمان کوچک در مسابقه  تاکید شده «موفقیتم را در مسابقه مدیون آنانی هستم که رفتند و اکنون من وارث آنانم و هماره باید راهشان را ادامه دهم»

آنچه در پی می خوانید مصاحبه با این وبلاگ نویس نوجوان است:

ادامه مطلب ...

فراخوان جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی و هنری "مدرسه عشق"

دومین جشنواره تولیدات و محصولات فرهنگی  با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج مستضفین و  با هدف شناسایی، معرفی و ارتقا توامندی و ظرفیت های سازمان بسیج مستضعفین و بسیجیان در حوزه‌های مختلف، تحت عنوان "مدرسه عشق" در اردبیهشت ماه سال 1392برگزار می‌شود.


 این جشنواره در پنج بخش هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، چاپ و نشر و برپایی مراسم و مناسبت ها،  برگزار می‌شود که مشروح موضوعات این جشنواره به شرح زیر است:  

 1- هنرهای تصویری شامل: فیلم سینمایی، سریال، پویالنمایی، مستند داستانی، فتوکلیپ ونماهنگ، فیلمنامه، بازی‌های رایانه ای، آگهی تلویزیونی(تیزر،زیرنویس،کپشن)

 2- هنر‌های نمایشی و سرود شامل: نمایشنامه نویسی، تئاتر، سرود و آواهای انقلابی و تواشیح و ابتهال.

 3- هنرهای تجسمی: خوشنویسی، نقاشی،پوستر و تراکت، طراحی گرافیک، عکس، کاریکاتور و تندیس

 4-چاپ و نشر شامل: کتاب(در تمام حوزه‌های فرهنگی،اجتماعی،هنری و ادبی) و نشریات(هفته نامه،ماهنامه،فصل نامه، ویژه نامه، گاهنامه،در حوزه‌های فرهنگی،اجتماعی،هنری و ادبی)  

 5- برپایی مراسم و مناسبت‌ها با موضوع: روزجهانی قدس،راهیان نور، کنگره یادواره شهدا، سالگرد ارتحال امام(ره)، هفته دفاع مقدس، هفته مبارک بسیج، دیدار احتمالی فرانده معظم کل قوا از استان، رزمایش(نمایش‌های میدانی و رزم نمایش)

 علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این جشنواره به معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه‌های استانی و اقشار بسیج مراجعه نمائید.

 همچنین می‌توانید با خطوط ارتباطی 35948822-021 و 35948243-021 دبیرخانه جشنواره و نمابر33239776-021 تماس حاصل فرمائید.


منبع : حرف تو


خیلی وقته که من ...



یه روز یه ترکه میره سبزی فروشی تا کاهو بخره ،
عوض اینکه کاهوهای خوب را سوا کند ، همه ی کاهو های نامرغوب را سوا میکنه و میخره .
ازش می پرسند چرا اینکار را کردی
میگه: صاحب سبزی فروشی پیرمرد فقیری هست. مردم همه ی کاهوهای خوب را میبرند و این کاهوها روی دست او میمانند و من بخاطر اینکه کمکی به او بکنم اینها را میخرم . اینها را هم میشود خورد. . .
این ترکه کسی نبود جز عارف بزرگ آقا سید علی قاضی تبریزی (ره)


وبلاگ "چندجرعه آرامش "


سخن رهبرم برای حفظ اتحاد .....پس نخوانده پاکش میکنم...

siTtHc_300.jpgtolideiran.ibsblog.ir




گزینه هایی برای تامل نه برای عمل

وبلاگ " سیاست روز " نوشت :

 
اگر آمریکا در صدد تصویب قانونی است تا مقابله با جمهوری اسلامی ایران را از این به بعد از حالت مقطعی و تصمیمات اقتضائی خارج و به صورت دائمی و در قالب یک لایحه مصوب و قانونی انجام بدهد، باید بداند تاریخ انقلاب اسلامی اثبات کرده است، دشمنان جمهوری اسلامی هر چقدر دشمنی خود را با ایرانیان بیشتر کرده اند در حقیقت قدرت مانور بیشتری را به ایرانیان داده اند.

دولت امریکا وقتی به تلخی شکست مقابل ایران اعتراف خواهد کرد که تمام منافع ایالات متحده را قربانی یهودیان صهیونیست بکند، یهودیان صهیونیستی که از طرف همه پیامبران و ادیان الهی مطرود گشته اند، و تبعید شدگانی هستند که اسکان دائمی در هر زمینی و عبادت بر هر قبله ای بر آنها حرام گشته است، رژیمی که به هر خاکی و سرزمینی پا بگذارند جهنمی سوخته را در پشت سر خود باقی می گذارند.

ادامه مطلب ...

مصاحبه با وبلاگ اقتدار ایرانی، برنده مسابقه وبلاگی «تولید ملی»

چندی پیش همزمان با فرارسیدن روز شهادت شهید  فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش  آموزی ،  به پاس نکوداشت سالروز  شهیدان نوجوان شهیده ناهید فاتحی کرجو ، شهید بهنام محمدی راد ، شهید  «محمد حسین فهمیده» و بیش از 36  هزار شهید دانش آموز سازمان بسیج دانش آموزی دوازدهمین دوره از مسابقات وبلاگ نویسی با محوریت هفته بسیج  دانش  آموزی را تحت عنوان  «تولید ملی،اقتدار ایرانی» برگزار کرد.

دانش آموزان وبلاگ نویس بسیاری از سراسر کشور از این مسابقه اسقبال و با ثبت وبلاگ خود در آن شرکت کردند.
 در مرحله اول وبلاگ ها مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از داوری مقدماتی، بیش از پانصد وبلاگ به مرحله دوم راه یافتند.
این وبلاگ ها به لحاظ محتوایی، طراحی و فنی، مورد داوری تخصصی قرار گرفته و در این مرحله 20 وبلاگ برتر انتخاب شدند.

ادامه مطلب ...

شما را به خدا آقا را میکس نکنید !

این مطلب در وبلاگ اجازه منتشر شده و مربوط به دی ماه است ، کلیت مطلب جالب بود و در این فضای بی خبری پایان سال و درگیری های چه باید بخوریم و چرا نباید بخریم خالی از لطف نیست.

این روزها جای خالی حرف های پدر برای شروع یکسال پرامید ،شور انگیز و متفاوت خیلی خالیه


 اخبار شروع می شود ، آن طور که از تیتر ها بر می آید آقا امروز دیدار داشته است ، مجری شروع می کند یک ریز حرف زدن … باید عادت داشته باشیم چهل دقیقه صدای یکنواختش را تحمل کنیم و بعد تازه هنگام تماشای اصطلاحا مشروح دیدار ، به عبارات سانسور شده ی آقا پی ببریم . فردا … پس فردا … نه دیگر خبری از آقا نیست … می رود تا دیداری باشد ، سخنرانی ، سالگردی ، تا باز نام آقا به میان بیاید … و این همه ی آنچیزی است که صدا و سیما از امام خامنه ای تحویلت می دهدهمه چیز از جزئیات ظاهرا بی اهمیت شروع می شود ، چرا باید نام حضرت آقا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران “مقام معظم رهبری” باشد ؟ آغاز مشکل همینجاست . وقتی شخصیت عظیمی را که دوست و دشمن بر کاریزمای همه جانبه ی آن اتفاق نظر دارند تا اندازه ی یک مقام حکومتی پایین می آوریم و از بعد سازمانی به آن می نگریم ناخواسته همین نگاه بوروکراتیک را به ذهن مخاطب منتقل میکنیم ، انگار احترام ما به آقا باید به خاطر مقام حکومتی او باشد     

ادامه مطلب ...