پوستر و خبر فوری / اوباما در گذشت !


طبق آخرین اخبار رسیده به ما ، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به دلیل حضور حداکثری مردم فهیم ایران در انتخابات طی چند فقره سکته قلبی این دنیای فانی را وداع گفتند.
به همین دلیل ما بر آن شدیم تا پوستری برای زحماتی که ایشان برای ایران و جهان کرده اند ساخته و به ایشان تقدیم کنیم.



شنبه پس از انتخابات


برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:



برای استفاده این صوت در سایت یا وبلاگ خود می توانید از این کد استفاده کنید:


همواره باید شنبه‌ی پس‌از انتخابات، روز مهربانی و بردباری باشد. چه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران دیگر نامزدهای محترم،‌ از هرگونه رفتار و گفتار تحریک‌آمیز و بدگمانانه پرهیز کنند. ۱۳۸۸/۳/۲۳

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22901/C/13920322_0122901.jpg

مثل‌ ‌نمازِ‌ ‌اولِ وقت




بازخوانی توصیه‌ی رهبر انقلاب درباره حضور اول وقت در پای صندوق‌های رأی: «اینکه من‌ ‌اولِ وقت را براى رأی دادن انتخاب مى‌کنم، به خاطر این است که کار درست و نیک را باید هر چه زودتر انجام بدهیم؛ مثل ‌عبادات، مثل‌ ‌نمازِ‌ ‌اولِ وقت.» ۱۳۸۵/۰۹/۲۴‌


چی میل دارید!




اخیراً شنیدم که از شوراى امنیّت ملّى آمریکا کسى گفته که ما این انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید! اگر قرار بود ملّت ایران منتظر بماند که شما چه چیزى را قبول دارید و چه چیزى را میل دارید، آن‌طور عمل بکند، که کلاهش پسِ معرکه بود. ملّت ایران نگاه میکند ببیند خودش چه چیزى را احتیاج دارد و مصلحت او در چیست، آن را دنبال خواهد کرد. ۱۳۹۲/۳/۲۴

آینده فرزندان


آینده فرزندانمان در گرو انتخاب هوشمندانه ماست.



۲ روز مانده به انتخابات | نکات انتخاباتی رهبرانقلاب

رهبر انقلاب صبح چهارشنبه در فاصله ۲ روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با جمعی از مردم استانهای مختلف کشور، نکاتی را درباره انتخابات پیش‌رو فرمودند که از مهمترین این نکات می‌توان به جملات زیر اشاره کرد:
http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بنده اصرارم بر حضور حدّاکثرى و عمومى ملت ایران به‌خاطر این است که مى‌بینم و میدانم که حضور یکپارچه‌ى مردم، حضور پرشوق و امیدوارانه و قدرتمندانه‌ى مردم موجب میشود که دشمن مأیوس بشود؛ وقتى دشمن مأیوس شد، کارآیى خود را از دست خواهد داد. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif بحمدالله روال انتخابات تا امروز روال خوبى بوده است. یکى از نکات برجسته و مثبتى که انسان مشاهده میکند - با خبرهایى که داریم، با اطّلاعات آشکارى که وجود دارد - این است که گفتمان مردم در این انتخابات، گفتمان قانون‌گرایى است ... از بى‌قانونى مردم لطمه دیدند؛ در سال ۸۸ عدم تبعیّت از قانون، لگد زدن به قانون، به کشور لگد زد؛ این را مردم دیدند. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif با حرکتى که صداوسیما انجام داد یک عدّه‌اى که سالها است نعره میکشند که در این کشور آزادى بیان نیست، خجالت‌زده شدند. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif آقایان هشت نفر بودند آن روز، هشت جور نسبت به مسائل کشور حرف زدند خب نظرات اشخاص محترم است. البتّه بنده حرفهایى دارم، در زمینه‌ى مسائلى که آن آقایان گفتند بنده مطالبى دارم، وقتش حالا نیست؛ ان‌شاءالله بعد از انتخابات اگر من زنده بودم، حقایقى را به ملت ایران عرض خواهم کرد لکن این خیلى خوب بود، براى ما خوشحال‌کننده بود.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22903/C/13920322_0322903.jpg http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif سال ۸۸، آن روز هم شور و هیجان بود منتها همراه با فحش و فضیحت! ... در این انتخابات نه، شور و هیجان هست، احساسات هست، امّا بى‌ادبى نیست، بى‌احترامى نیست. این خیلى باارزش است؛ ما در چهار سال این‌قدر پیشرفت کردیم. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif من توصیه‌ى اوّل و اهمّم حضور در پاى صندوقهاى رأى است؛ این از همه چیز مهم‌تر است براى کشور. ممکن است بعضیها - حالا به هر دلیلى - نخواهند از نظام جمهورى اسلامى حمایت بکنند امّا از کشورشان که میخواهند حمایت کنند، آنها هم باید بیایند پاى صندوق رأى. همه باید بیایند.
 http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif هر کسى که انتخاب خواهد شد  اگر چنانچه آراء بیشترى از مردم را داشته باشد، در صورتى که داراى رأى سدید و خوبى باشد، بهتر میتواند از آن رأى دفاع کند؛ میتواند در مقابل معارضین کشور بایستد. http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/li_star_1.gif این را ما تجربه کردیم؛ یک جاهایى عقب کشیدیم، دشمن ما جرى‌تر شد؛ یک چیزى او گفت، ما به خیال یک مصلحتى حرف او را قبول کردیم، دیدیم پایش را گذاشت روى آن حرف، یک قدم آمد جلو؛ دشمن این‌جورى است. در مقابل دشمن بین‌المللى، با اراده‌ى قوى، با احساس عزّت، با اعتماد به این ملت و با توکّل به خداى بزرگ و با حسن ظنّ به وعده‌ى الهى، بایستى راه را انتخاب کرد، با نگاه صحیح، عاقلانه، مدبّرانه پیش رفت.
منبع :  khamenei.ir 

رسانه های بیگانه

وبلاگ " بهاری کشورم ایران " نوشت :

رسانه های بیگانه

******چرا این قــــــــدر با رسانه های بیگانه که اینــــــطور به فکرایجاد صلح و امنیت در دنیا هستن دشمنی می کنین؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! مگه جز خوبی ما رو می خوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این دفعه بادقت تر ببینیدشون.

رسانه های بیگانه هم سر پیازند و هم ته پیاز. قبول ندارین ؟ ؟ ؟ ! ! ! ثابت می کنم.

وقتی اخبار و برنامه هاشون رو تجزیه و تحلیل کنین و لایه لایه تو عمق حرفاشون فرو برین اول بوی تندی دارند که کل وجودتون رو می سوزونه بعد از این سوختن خدا نصیب نکنه بوی ( ببخشید )گندی از اون بلند می شه که متوجه می شین باید فاصلتون رو باهاشون زیاد کنین و بعد از این که دقیق تر و دقیق تر  می شین و می بینین که چه طوری حرف های راست و دروغ رو کنار هم با یک چیدمان هنربندانه ، بله هنربندانه  به هم بستن ( بله به همین محکمی ) چشم هاتون اون قــــــــــدر گرد و باز می شه که سوزشی خاص پیاز رو کاملاً حس می کنین. حالا اونا سرو ته پیازن یا ما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوبه منصف باشیم دیگه


زندگینامه امام خمینی (ره) + دانلود

این کتاب الکترونیکی ارزشمند حاوی زندگینامه امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی است.
این کتاب الکترونیکی زندگینامه ی امام خمینی (ره) برای گوشی های موبایل تهیه شده است که این کتاب شامل شرح حال جامعی از زندگی امام خمینی (ره) است.شما می توانید آن را در اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب کنید.



قابل اجرا در پلتفرم جاوا
حجم نرم افزار: 300 کیلوبایت

منبع : باشگاه خبرنگاران