معرفی کتاب "استاد عشق "

وبلاگ " مرکز استعدادهای درخشان فرزانگان 1 " نوشت :

«او به محض شنیدن خواسته ام گفت:پس چرا به من نمی گویید؟!«گفتم :آخر خواسته من چیز عملی نیست.من با شمش آلومینیوم و میله برنزو میله آهنی تجربیاتی داشته ام،ولی نتایج کافی نگرفته ام و می دانم که دست یابی به خواسته ام غیر ممکن است.
«پروفسور وقتی حرفهای مرا شنید ،از ته دل خنده ای کرد و اشاره کرد همراه او بروم.با پروفسور به اتاق تلفنخانه دانشگاه آمدیم پروفسور با لبخند و شوق به خانمی که تلفنچی و کارمند جوان آنجا بود ،سفارش شمش طلا را داد و خداحافظی کرد و رفت.
من که هنوز باورم نمی شد......
 

این قسمتی از کتاب بسیارزیبای«master of love»
که توسط آقای ایرج حسابی فرزند پرفسورسید محمود حسابی(پدر علم فیزیک و مهندسی نوین ایران)نگارش شده است.
برای خریدن این کتاب حتی وقفه ای کوتاه اشتباهی آشکار است.

از دوستای گلم که به وبلاگ ما سر میزنن میخوام که درباره این قسمت از وبلاگ که درباره معرفی کتاب هست نظراتشون رو مکتوب کنند.باتشکر فراوان 

 

جهت دانلود کتاب کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد