جشن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت در روانسر برگزار شد +عکس

وبلاگ " روانسر " نوشت:

گزارش

به مناسبت فرخنده سالروز میلاد مسعود خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) ، ولادت امام جعفر صادق (ع) وهفته وحدت ، جشن بزرگ وحدت در شهرستان روانسر برگزارشد .

در این مراسم که با شرکت بی نظیر اقشار مردم در تالار وحدت آموزش وپرورش روانسر برگزار شد گروه های سرود ، مولود ی خوانی وتواشیح بااجرای بنامه های وِیژه سالروز میلد مسعود حضرت محمد (ص) وهفته وحدت را گرامی داشتند.

در این جشن باشکوه سخنرانان با تبریک میلاد رسول اکرم (ص) وهفته وحدت در مورد شخصیت ممتازحضرت محمد (ص) و لزوم وحدت جهان اسلام در برابر توطئه های دشمنان وهجمه های انحرافی مطالبی بیان نمودند .


جشن میلاد حضرت محمد (ص) وهفته وحدت در روانسر

جشن میلاد حضرت محمد (ص) وهفته وحدت در روانسر

جشن میلاد حضرت محمد (ص) وهفته وحدت در روانسر


نظرات 1 + ارسال نظر
ღೋ فرشته های زمینی ೋღ پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ http://fereshteha92.blogfa.com

«بچه که بودم می خواستم دنیا را عوض کنم

بزرگ تر شدم دیدم دنیا بزرگه گفتم کشورم را عوض کنم

بزرگتر شدم گفتم شهرم را اصلاح کنم

تشکیل خانواده دادم گفتم خانواده ام را درست کنم

و حالا پس از یک عمر میبینم که کاش خودم را اصلاح می کردم»

همه چیز از خودسازی شروع می شود
یاعلی

جناب موافقم
باید از خودمون شروع کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد