بخشی از وصیت نامه شهید علی فردوسیان

تاریخ تولد: 30/11/134

تاریخ شهادت: 05/05/1367

محل شهادت: تنگه حسن آباد-اسلام آباد غرب(عملیات مرصاد)

نحوه شهادت: اصابت ترکش به سر


گوشه ای از وصیتنامه شهید:

من خود این راه را عاشقانه(راهی که در آن عشق به لقاء الله در آن لبریز است) انتخاب کردم و امیدوارم که به مقصود نهایی برسم، بهترین خوشبختی من شهادت در راه خداست...

از شما می خواهم که موقع دفن من دستم را مشت کنید که با شهادتم مشتی بر دهان یاوه گویان کوبیده باشم و چشمم را باز گزارید که دشمنان نگویند چشم بسته این راه را انتخاب کرد بلکه با بینایی و چشم باز به دیدار معشوق شتافتم.

ببوسم دستت ای مادر که پروردی مرا آزاد              بیا بابا تماشا کن که فرزندت شده داماد
به حجله می روم شادان ولی زخمی به تن دارم     به جای رخت دامادی لباس خون به تن دارم

مادر در زیر خاک یا زیر رگبار گلوله، زیر سقف سنگر و توی جبهه ها هر جا که باشم تو را فراموش نمی کنم( اینقدر این دفعه به خودم یقین دارم که دیگر برنمی گردم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد