مذاکرات ژنو

وبلاگ "دوئل " نوشت :

طرح نوشت : خوش حالم. برای آن دسته از مردم که خوش حال اند. و البته امیدوار که در این توافق ها، خون بابای علیرضا و آرمیتاها لحاظ شده باشد. علی ای حال این روزها، روز بردن آمریکایی هاست. چه در والیبال و چه در مذاکرات ژنو. کاش در میان این همه شادی، خبر آمدن حضرت آفتاب هم به گوش مان می رسید و کار تمام مذاکرات را یکسره می کردیم.

پانوشت : تا قبل از انتخابات، دلیل گرانی از نگاه افراطی های اصلاح طلب، احمدی نژاد و عدم مدیریت بود. بعد از انتخابات تبدیل شد به تحریم ها. حالا هم که بخش اعظم تحریم ها برداشته شد. امیدوارم حالا دیگر شر گرانی را از سر مردم کم کنند. چون دیگر بهانه ای نخواهند داشت.





نظرات 2 + ارسال نظر
بابک دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

من به این حضرات که اسم معتدل و اصلاح طلب دارند امیدوار نیستم اما این گرانی و این تحریمها مستقیما بدلیل سو مدیریت و یا حتی عدم مدیریت کلان در کشوره که رئیس جمهور محبوب هشت سال پیش و منفور 8ماه پیش به خاطر عملکرد نادرست ، و ژازگوئی های غیر دیپلماتیک به جای قطعنامه دان حریفان جیب رفیقان و مردم ایران را دریدند ... اشتباه از ما بود که به تبلغات رای می دهیم و نه به انسانیت ... این توافق نامه دیروز می توانس 8شت سال پیش رقم بخورد ... اگر 5 درصد غنی سازی برای احقاق حق مردم ایران کافی بود پس آن غنی سازی بیست درصد برای چه بود؟ اگر الان با بازدید دوره ای آژانس موافقت شد پس آن ناز کردن ها و ادا ها برای نظنز و فرودو چه بود؟! دوستانی که پشت تریبون ها از مقاومت حرف می زنند حکایت شعر حافظ است به واعظان :
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند ... چون به خولت می روند ...
خداوند آفریننده زمین و آسمان است و نه ما بهنرین قوم روی زمینیم و نه آنها بدترین ... انسانیت و با خدا بودن ملاک است ... وگرنه اینجائی بودن یا انجائی بودن یک جبر جغرافیائی ست دوست من ...

احمد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

واقعا من متاسفم برای برخی از شما مردم ایران که اینقدر جوگیرید. شمایی که امدی میگی ظریف سوار اوباما شده این دو روز وقت گذاشتی توافقنامه رو بخونی؟؟؟!!!
واقعا وقت گذاشتی؟ چرا چیزی رو که ازش بی اطلاع هستیم به زبون میاریم؟ حضرت آقا برو یه نگاهی به اینجا بنداز:
http://rajanews.com/Detail.asp?id=174593
اینا مطالبی هست که خود وزارت خارجه منتشر کرده. خنده دار ترین جک دنیا اون حرفی هست که روحانی زد نه اوباما. درسته که میخوام سر به تن اوباما نباشه. ولی آیا قرار نیست آمریکا تحریم ها رو برداره؟ پس چرا اون ها میگن حق غنی سازی ایران رو به رسمیت نمیشناسن آب سنگین اراک متوقف میشه؟ و توی توافقنامه هم همینا رو نوشته.
متاسفم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد