زندگینامه شهیده مطهره نارویی و شهیده نسترن خسروی


وبلاگ " بسیج دانش آموزی فیروز آباد " نوشت:


بسمه رب شهداوصدیقین     

 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین السلام علی قلب الزینب الصبور ولسان الشکور و سلام علی من ناصرة الحسین فی جهادة

بنازم به آن معلمی که در یک نصف روز دانش آموزان عالَم را عالِم می کند.

ابتدا قانون آزادی را با خون خویش را بر زمین می نویسد آنگاه با خون هفتاد دو تن امضا می کند.

می دانیم که جریان خون در رگهای بدن لذت بخش است اما ریختنش به پای محبوب زیبا تر و لذت بخش تر است.

بسیار خوشحالم که خون فرزندم در مکتب فرزند پیغمبر و در راه رضای خدا بر زمین ریخت و به قول حضرت امام (ره) هر چه مارا بکشید ما زنده تر می شویم . فرزندانمان با شهادتشان باعث بیداری ما وامت پیامبر (ص) در این خطه بلوچستان می گردند .

و امروز با این انفجارها و عملیات شوم دشمن مردم ایران از شیعه و سنی بیدارتر و هوشیارتر از گذشته در کنار هم شعار وحدت سر می دهند و خواهان نابودی دشمن مشترک هستند و تاریخ ثابت کرده حق همیشه بر باطل پیروز است و با خون مان این پیروزی را همه ساله جشن می گیریم و آمریکا واسرائیل بدانند  هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 فرزند پرپر شده ‏ام  شهیده مطهره نارویی در حال تقسیم پیشانی‏ بند ابوالفضل العباس(ع) و در حال سقایت عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) بود که روحش به آسمان پرواز کرد.   

شهیده مطهره نارویی

 فرزند: نوراحمد

تاریخ تولد: 78/07/01

محل تولد :  ایرانشهر- بزمان

سن: 12سال                                                             

شغل: محصل( اول راهنمایی)

محل تحصیل: چابهار مدرسه راهنمایی حجاب

تاریخ شهادت: 24/09/89

محل شهادت : چابهار(تاسوعای حسینی) 

 بدست مزدوران وهابی و سلفییان و به سر کردگی شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل اجنبی دشمن قسم خورده مسلمانان( شیعه واهل سنت)جهان به شهادت رسید. 

 او از سلاله پاک سادات بود. که از نسب پدری سادات(سجادی) بزمان می رسد. و درسال 01/07/78بخش بزمان ایرانشهر در خانواده مذهبی به دنیا آمد. در سال1384 روانه مهد کودک شد و در سال 1385هم پیش دبستانی در دبستان کشتیرانی 8 گذرانده.و دوره ابتدایی را در دبستان نجمه گذراند.در زمان شهادت دوره راهنمایی در مدرسه حجاب سپری می کرد که سال اول راهنمایی بود.که در روز تاسوعا حسینی 1389 (چابهار) به شهادت رسید.     

 ایشان به اهل بیت پیامبر(ص) عشق وعلاقه عجیبی داشت واز زمان بچگی گوشت و پوست وخونش امام حسینی بود. ودر تمام مراسمات مذهبی شرکت داشتند. دراین عمر12 سالگی هر ساله در عزاداری اباعبدالـ... حضور داشتند.

اخلاق ورفتار ایشان در خانواد بسیار مثال زدنی بود . آرام  خون سرد ، با حوصله و در کارهایش به هیچ عنوان عجله نداشت و در خانه با مادرش کمک می کرد

 خصوصاً در آشپزی وگاهی« نهار یا شام» خودش آماده می کرد .

و با این سن کمش بسیار به حجاب مقید بود همیشه  چادر و مقنعه می پوشیدند . به نماز و قرآن علاقه شدیدی داشتند و در سن 8 سالگی روان خوانی قرآن را شروع کردو یکساله به اتمام رساند. بابزرگتر از خودش و افراد خانواده بسیار آرام و با احترام سخن می گفت.  هم در خانه  و مدرسه با قلبی مهربان  رفتار می کردند و لبخندی شیرین بر لبانش بود وبسیار دوست داشتنی بود.

از قول معلم ابتدایی اش : می گوید؟ شهیده مطهره یک فرشته بود. دوست داشتنی  آرام و هیچ گاه سخنی بدی از او در کلاس نشنیده بودم. هیچ وقت همکلاسی هایش از او شکایتی نداشتند ودانش آموز فعّال و کنجکاو و محجبه بود.

 ده روز قبل از شهادتش یعنی اول محرم اخلاق ورفتارش خیلی برای من ومادرش عجیب بود.  چند روزی بودکه گریه می کرد . گفتمش چه شده بابا؟ اگر حالت خوب نیست بریم دکتر؟ گفت: نه هیچی نیست خوبم. فقط سرم درد می کند وچشمانم می سوزد. خوب میشم. گفت باید قول بدهی امسال مرتب به مجلس اعزاداری امام حسین(ع) برویم. مادرش گفت با این  مریضی و درد سر. گفت آنجا بروم خوب می شوم. شب دوم بود که از هیئت آمدیم.از سر و چشم درد آرام تر بود.

وتا شب تاسوعا که از هیئت برمی گشتیم از سر دردش اثری نبود . فقط گفتمش دخترم لباسهایت را عوض کن بعد بخواب .گفت: میدانی چی بابا می خواهم با همین لباسها بخوابم چون فردا باید زودتر از همه در هیئت محبین اهل بیت اداره کل شیلات باشیم خیلی اصرارش کردم ولی قبول نکرد. و باهمان لباسها خوابید.

 

صبح زود از همه زودتر بیدار شده بود وضوگرفته و نمازش را خوانده ، بعد من و مادرش را بیدارکرد. ما همگی نماز خواندیم .دوبار خوابیدیم او نخوابید انتظار می کشید کی ساعت 6 می شود. که دوباره ما را بیدار کند خلاصه بیدارمان کرد و رفتیم. طرف هیئت شیلات. وقتی رسیدیم سریع ازمن تشکر کرد. وگفت بابا خداحافظ و رفت به طرف عزاداران هئیت شیلات که زیارت عاشورا می خواندند. و بعد باعزادارن جهت یاد آوری آن روز و محبت به مظلومیت فرزند پیامبر(ص) و  زهرا (س)روز تاسوعای اباعبدالـ.... به خیابان رفتند که یاحسین(ع) ویا زهرا (س) فریاد می زد که بدست مزدوران وهابی و سلفییان و یزیدیان زمان به سر کردگی شیطان بزرگ آمریکا و اسراییل با حمله تروریستی به غزادارن امام حسین (چابهار)در روز تاسوعا89  شربت شهادت نوشید. درآخرین لحظات شهادت در حال تقسیم پیشانی بند « یا حسین(ع) و ابوالفضل عباس(ع)» ودر آخرین ثانیه های زندگی هم چو ساقی« کربلا » در حال سقایت عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) بود که روحش به آسمان پرواز کرد.

  که ترکش به  سر و پهلو و بازویش اصابت نمود و دو خواهرش و دختر عمویش از ناحیه پا مجروح شدند و در حین شهادت که بر زمین افتاده بود می گفت تشنه ام دلم می سوزد و با لب تشنه  شهد شیرین شهادت را نوشید.

 

 خوشا به سعادتشان امید که ما نیز رهرو راه شهیدان حق و حقیقت باشیم و مسئولیتمان را همچون بازماندگان عاشورای حسینی تا قیام فرزند خلف و شایسته اش مهدی منتظر به نحو احسن به انجام برسانیم ودر آن دنیا بر سر سفره شفاعت پیامبر(ص) و اولادش بنشینیم.

دست به دعا بر می داریم و برای بازماندگان صبر جزیل  و سلامتی مجروحین این حادثه و نصرت وپیروزی حق بر باطل و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) خداوند را به خون این شهدا قسم دهیم و از خداوند سبحان بخواهیم:

 «اللهم افرغ علینا صبراً وثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین .

اللهم عجل لولیک الفرج»

 

 

عکس معلم و 10 دانش‌آموز شهید حادثه چابهار

نظرات 3 + ارسال نظر
بسیج دانش آموزی فیروزآباد جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://najmalhoda1.blogfa.com

متشکرم به خاطر بازنشر

سلام همکلاسی
انجام وظیفه بود

موفق باشید

ناروئی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://shahaedamotahara.persianblog.ir

سلام:
دوست عزیز متشکرم ازا ین که زندگی نامه شهید مطهره را در وبلاگ خودت انتشار داده ای.
لطف کن تصویر شهیده مطهره را اول متن بزار تصویریهای که گذاشتی از شهید والا مقام نسترن می باشد.
عکس شهیده را از وبلاگهای شهیده مطهره نارویی کپی کنید
آدرس وبلاگ(http://shahaedamotahara.persianblog.ir/) به نام "شهیده بلوچستان مطهره ناروئی بزمان"

درسا پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ http://138005dg

می خواستم بگم من قبلا10سال ساکن چابهار بودم با نسترنو بقیه ی دوستای صمیمیمون خاطرات خوشی داشتیم ممنون از این که دوست قدیمیمو یادم اوردی

سلام خانمی، خوش به سعادتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد