دلم گرفت وقتی داشتم می نوشتم برای وبلاگ

وبلاگ " ما همه رهسپاریم " نوشت :

http://s2.picofile.com/file/7780459672/11375017314373170091.jpg

دلم گرفت وقتی داشتم می نوشتم برای وبلاگ

دلم گرفت وقتی می نوشتم شهدا شرمنده ایم ....


دلم گرفت وقتی داشتم می نوشتم برای وبلاگ

دلم گرفت وقتی می نوشتم شهدا شرمنده ایم ....

دلم گرفت وقتی که این همه بی حرمتی به خون شهدا را دیدم

این ما هستیم:

من در پیام هایم می نویسم عزیزم عاشقتم .....کی می آیی عزیزم همو ببینیم ....
وای عزیزم چقد دیر اومدی فیس دلم برات تنگ شده بود.....عزیزم میشه شماره همو به هم میدید وقتی دلمون برا هم تنگ میشه به هم پیام بدیدم

این شهدا:
ولی ما کجا مردان خدایی کجا .....

کن نگه بر دل زارم/ ای همه دار و ندارم/ یا رضا که من به جز تو/ کس دیگه ای ندارم  

 

ضامن چشمان آهوها پناهمان ده ....

  ....

..

.

در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد ..........  

 

  

درد دل‌ فرزند شهید....

انشام دوباره بیست بابای گلم!
موضوع: (کسی که نیست) -بابای گلم-
دیشب زن همسایه به من گفت: یتیم
معنای یتیم چیست بابای گلم!
من منتظرم عزیزم!حتما" برگرد
از این سفر دراز لطفا" برگرد
دعوت شده ای به مدرسه،باباجان!

یک لحظه فقط بیا و فورا" برگرد

به قران دشت کربلا بود جنگ ما ...دفاع ما....

حرف آخرم:

دل من می شکند

چه کنم دلم از سنگ که نیست........گریه در خلوت دل ننگ که نیست

ناله ی جوونی  غمزده با دست تهی

که ندارد نفسی

ضجه ی مرغ اسیر

که کند ناله به کنج قفسی

هق هق مرد غریبی که برد دیده بسی

آری تو بدان دل من هم می شکند ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد